alyva.lt - specializuota alyvos parduotuvė

Krepšelyje:

0 prekių už 0.00€
Jūsų krepšelis yra tuščias!
Filtruoti:
Naujausi straipsniai

Priedas mechaninės pav. dėžės ir reduktoriaus RVS Tr3

Gamintojas: RVS
Prekės kodas: ALY-30-RVS-Tr3
Priedai: Transmisijos
Pristatymas: 1-2 darbo dienos
Kaina: 30.49€ 25.00€
be PVM: 20.66€

Priedas mechaninės pav. dėžės ir reduktoriaus RVS Tr3

Produkto apibūdinimas:

Mechanines pavarų dėžes atstatantis ir restauruojantis mišinys sukuria apsauginę metalo keramikos plėvelę ant metalinių besitrinančių paviršių, dantračių, guolių ir pavarų perjungimo mechanizmų. Tai prailgina detalių tarnavimo laiką, pavaros perjungiamos lengviau ir tiksliau. Produktas atstato pavarų dėžės nusidėvėjusius dantračius ir guolius, panaikina atsiradusį laisvumą. Dėl to gerokai sumažėja pavarų dėžės triukšmai ir vibracijos.
Ilgaamžiškumas atsistačiusių detalių siekia iki 200 t.km.

„RVS Master Tr3“ transmisijoms suteikia šiuos efektus:

  1. Sumažėja mechaniniai triukšmai;
  2. Sumažėja vibracijos;
  3. Atnaujinami guoliai, dantračiai, velenai, sinchronizatoriai;
  4. Pagerėja pavarų perjungimas.

Naudojimo instrukcija:

  1. Pakelkite automobilį pakėlėjo pagalba arba įvarykite į garažą su duobe remontui.
  2. Atsukite pavarų dėžės arba reduktoriaus tepalo papildymo dangtį.
  3. Gerai suplakite buteliuką, kad jame esantis mišinys taptų vientisa mase. Svarbu, kad dugne neliktų nuosėdų.
  4. Ant pakuotėje esančio švirkšto pritvirtinkite plastikinę žarnelę ir į švirkštą įtraukite mišinį.
  5. Sušvirkškite mišinį per transmisijos tepalo pildymo angą. Jeigu per vieną kartą nepavyko supilti viso mišinio iš buteliuko, procedūrą pakartokite ir užsukite transmisijos tepalo pildymo angos dangtelį.
  6. Nedelsdami išvarykite automobilį ir pradėkite eksploatuoti. Pirmą važiavimo valandą stenkitės, kad automobilio variklio apsisukimai neviršytų 3000 aps./ min ribos. Jeigu produktą naudojate pavarų dėžei, svarbu, kad per pirmą valandą automobilis bent kažkiek pavažiuotų visomis pavaromis. Taip pat svarbu, kad važiuojant kiekviena pavara bent šiek tiek pabandytumėte stabdyti varikliu (važiuojant atleisti akseleratorių įjungus pavarą bet nenaudojant stabdžio). Praėjus valandai, galite automobilį eksploatuoti įprastu būdu.

Saugumo ir saugojimo instrukcija:

  • Laikyti žemesnėje temperatūroje nei +400 C;
  • Patekus ant odos, nuplauti šiltu vandeniu su muilu;
  • Pakliuvus į akis gali atsirasti dirginimas- praplauti vandeniu. Dirginimui nepraëjus kreiptis į gydymo įstaigą;
  • Pakliuvus į virškinimo traktą, praskalauti burną ir kreiptis į gydymo įstaigą. Neiššaukti pykinimo;
  • Saugoti vaikams neprieinamoje vietoje.

TECHNOLOGIJA

„RVS Master“ tai viena pažangiausių pasaulyje, nano technologijomis grįstų medžiagų. Ši medžiaga padeda atstatyti nusidėvėjusius metalo paviršius, veikiant itin aukštai temperatūrai, todėl puikiai tinka sudilusiems varikliams ir transmisijoms atstatyti, jas toliau eksploatuojant ir be jokio remonto.

„RVS Master“ yra unikalus tuo, kad variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir kitų mechanizmų remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, jų neardant. Ši medžiaga yra išskirtinė, nes besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai joje esančios unikalių metalo keramikos elementų dėka atsistato į praktiškai gamyklinius parametrus.

„RVS Master“ – tai mokslininkų sukurtas smulkių dispersijų, daugiakomponenčių susintetintų mineralų (serpantinito, šungito, nefrito ir kt.) bei specialių priedų ir katalizatorių mišinys. Jis netirpsta nei degaluose, nei tepaluose, bet puikiai dera su jais.

„RVS Master“PANAUDOJIMAS

Paruoštas „RVS Master“ mišinys supilamas į variklį per tepalų užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu, jis patenka ant trinties veikiamų paviršių – stūmoklių, cilindrų, alkūninio ir paskirstymo velenų ir kt. Varikliui veikiant, dėl metalų trinties susidaro reakcija, kurios metu susidėvėję metalų paviršiai pasidengia metalo keramikos sluoksniu. Toks sluoksnis pasižymi absoliučiu sukibimu su metalais molekulių lygmenyje, todėl neatsisloksniuoja, nenutrupa ir nenusidėvi. Jis yra atsparus oksidavimuisi ir korozijai, todėl yra itin ilgaamžis.

RVS technologijos paveikti susidėvėję varikliai atsistato kone iki gamyklinio lygio. Kompresija cilindruose, iki RVS poveikio, nukritusi iki 4-6 atmosferų benzininiams varikliams, atsistato iki 11-12 atmosferų ir suvienodėja visuose cilindruose.

Variklių vibracija sumažėja net iki 50 proc., o tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 iki 3-5 atmosferų.

Negana to, varikliai tampa gerokai ekonomiškesni. Kartais variklio degalų ekonomija padidėja nuo 5 iki net 20 proc., o dūmingumas sumažėja net 2-3 kartus. Dėl sumažėjusios trinties variklį žiemą tampa gerokai lengviau užvesti. Šis poveikis išlieka net 100 000 km ridos ir ilgiau.

Gamintojai rekomenduoja „RVS Master“ naudoti net ir naujiems varikliams. Net ir visiškai naujame automobilyje sumažėja vibracija, nežymiai padidėja galingumas ir sumažėja degalų sąnaudos, o variklio ilgaamžiškumas padidėja 2-3 kartus.

Susidėvėjusiems varikliams rekomenduojama „RVS Master“ produktą naudoti du kartus – po pirmo karto pravažiavus 400-500 km procedūrą pakartoti.

Metalo keramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:

  • Absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus sluoksniavimoso;
  • Vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir atvėsinant;
  • Smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
  • Trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
  • Atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
  • Atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių);
  • Apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo. Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).

RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:

  • Kompresija, tepalo slėgis išauga iki gamyklinių parametrų. Slėgis visuose cilindruose išsilygina. Pilnai atsistato visi susidėvėję metaliniai paviršiai;
  • Vibracija sumažėja iki 50%;
  • Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003;
  • Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau);
  • Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla;
  • CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus;
  • Tepalų sąnaudos sumažėja iki 0;
  • Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau;
  • Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus;
  • Padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras, o sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km (priklausomai nuo variklio susidėvėjimo). Nesant tepalo variklyje galima eksploatuoti jį iki 200km.

Reguliariai naudojant RVS-master produciją nepriklausomai nuo kilometražo pilnai išvengiamas variklio susidėvėjimas.

RVS technologijos efektas naujiems varikliams:

  • Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw). Variklis iki 100 000 km nesidėvi;
  • Sumažėja vibracija;
  • Sumažėja degalų sąnaudos;
  • Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.

Iki 100 000 km naujiems varikliams užtenka tik vieno RVS-master apdorojimo.

Žymos: Priedas RVS