alyva.lt - specializuota alyvos parduotuvė

Krepšelyje:

0 prekių už 0.00€
Jūsų krepšelis yra tuščias!

Informacija pirkėjui

Prekių pristatymas

Visas mūsų siuntas pristato skubių siuntų pervežimo kompanija DPD.

Savo užsakymą galite nemokamai atsiimti mūsų ofise Pramonės pr. 6-107kab, Kaunas ta pačią darbo dieną, suderinus laiką su vadybininku.

Jeigu Jums iškilo klausimų dėl prekių pristatymo, susisiekite su mumis „alyva.lt“ nurodytais [kontaktais].

Apmokėjimas už prekes

Internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ galite pasirinkti Jums patogiausią atsiskaitymo būdą:

·atsiskaitymas per paysera sistemą;

·grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu;

·grynaisiais pinigais atsiėmimo metu;

·banko kortele atsiėmimo metu;

·banko kortele pristatymo metu;

·bankiniu pavedimu.

·Visiems užsakymams, kurių vertė nesiekia 15 Eur, taikomas administravimo /mažo užsakymo mokestis – 2.00 Eur . Pridėkite daugiau prekių ir nemokėkite mokesčio!

Atsiskaitymas už prekes prekių pristatymo metu:

Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite už prekes prekių pristatymo metu grynaisiais ar banko kortele kurjeriui (imamas papildomas mokestis 2.00 Eur.).

Jei atsiskaitote grynaisiais prekių pristatymo metu, svarbu, kad turėtumėte tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.  

 

Grynaisiais pinigais prekių atsiėmimo metu:

Už prekes galite sumokėti mūsų ofise Pramonės pr. 6-107kab​, Kaunas jau tą pačią dieną kai suformuojamas užsakymas.

Apie užsakymo paruošimą atsiėmimui, mūsų vadybininkas, Jus informuos el. paštu arba telefonu.

Pas mus ofise galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ir banko kortelėmis.

 

Bankiniu pavedimu:

Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, Jūsų nurodytu elektroniniu paštu mes Jums atsiųsime išankstinio mokėjimo sąskaitą. Kai tik matysime atliktą pavedimą, prekės iš karto bus išsiųstos Jūsų nurodytu adresu.

Prašome atliekant pavedimą mokėjimo paskirties laukelyje nurodyti “Užsakymo numerį”,

Sąskaitos rekvizitai:

Gavėjas: UAB PIRKLYS
A/S: LT847300010130289138
Bankas: AB Swedbank
Įmonės kodas: 302715999

Garantijos ir grąžinimas

Alyvos kokybės garantija. Prekiaujame alyvomis gautomis tik tiesiai iš gamintojų bei Jų atstovų. Garantuojame, kad jos pilnai atitinka visas gamintojo nurodytas specifikacijas ir tikrai nėra pilstytos „garaže“.

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Norėdamas grąžinti nekokybišką ar kokybišką prekę, Pirkėjas turi susisiekti. [Mūsų kontaktai]

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

·         grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

·         prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

·         grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

·         grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

·         pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, darbo dienomis nuo 09.30 iki 16.30 valandos, arba bus atsiųstas kurjeris (kokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas).

Pinigai už grąžintą prekę pervedami į  prekės mokėtojo banko sąskaitą.

Bendros taisyklės

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės), jas patvirtinus Pirkėjui (susipažinus su Taisyklėmis bei pažymėjus varnelę prie teiginio „Su „alyva.lt“ Taisyklėmis susipažinau ir sutinku"), yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir UAB PIRKLYS(toliau – Pardavėjas) teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu-pardavimu internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ susijusios nuostatos.

1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ar papildyti Taisykles. Taisyklių pakeitimai galioja tik naujai užsakomoms prekėms, kurios buvo užsakytos po Taisyklių pakeitimo. Apie bet kokius Taisyklių pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs Pirkėjas bus informuojamas prisijungimo „alyva.lt“ puslapyje metu ir, norėdamas apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo patvirtinti, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis. Šios Taisyklės galioja nuo 2012 m. kovo mėnesio 1 dienos.

1.3. Internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ prekyba vykdoma tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

1.4. Pirkti „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys; taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai.

1.5. Pirkėjas, sutikdamas su „alyva.lt“ Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje.

2. Asmens duomenų apsauga

2.1. Pardavėjas patvirtina, jog Pirkėjo nurodyti asmens duomenys bus tvarkomi tik prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais, išskyrus atvejus, kai Pirkėjas Taisyklėse aptarta tvarka praneša, kad nepageidauja, jog jo asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus Pardavėjo partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Pirkėjo užsakymo tinkamu įvykdymu susijusias paslaugas. Visais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims gali būti atskleidžiami tik Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

2.2. Pirkėjas patvirtindamas šias Taisykles sutinka, jog jo asmens duomenys (vardas, pavardė, adresas, telefono numeris ir elektroninio pašto adresas) būtų tvarkomi Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais, net ir tuo atveju, jei užsiregistravęs neišsirinks jam tinkamos prekės. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo „alyva.lt“ internetinėje parduotuvėje tikslu, taip pat sutinka, kad jo nurodytais elektroninio pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai.

2.3. Pirkėjas, nepageidaujantis, kad jo elektroninio pašto adresas būtų tvarkomas tiesioginės rinkodaros tikslu, turi nuimti varnelės žymėjimą prie teiginio "Naujienos el. paštu".

3. Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas ir galiojimas

3.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es) ir suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“, paspaudžia nuorodą "Užsakyti". Pardavėjas nėra įsipareigojęs atskirai pranešti Pirkėjui apie savo sutikimą sudaryti sutartį. Laikoma, kad Pardavėjas patvirtina užsakymą nuo momento, kai pradeda jį vykdyti.

3.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo galioja nuo sutarties sudarymo momento ir galioja iki sutarties Šalys įvykdys visus su ja susijusius įsipareigojimus.

3.3. Kiekviena pirkimo – pardavimo sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra registruojama ir saugoma „alyva.lt“ internetinės parduotuvės duomenų bazėje.

4. Pirkėjo teisės:

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ laikydamasis šių Taisyklių ir internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintos „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės“, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu (elektroniniu paštu), nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį ne vėliau kaip per 7 (septynias) darbo dienas nuo užsakyto daikto(-ų) pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:

4.2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;

4.2.2. knygų, laikraščių, žurnalų ar kitų periodinių leidinių tiekimo;

4.2.3. kosmetikos, parfumerijos, buitinės chemijos ir higienos prekių tiekimo;

4.2.4. prekių, kurios negali būti grąžinamos atsižvelgiant į jų savybes, įskaitant greit gendančius produktus ir produktus, kurių galiojimo terminas pasibaigęs;

4.2.5. kitais atvejais, kai pirkimo - pardavimo sutarties negalima atsisakyti, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.

5. Pirkėjo įsipareigojimai:

5.1. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

5.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

5.3. Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve „alyva.lt“, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

6. Pardavėjo teisės:

6.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis „alyva.lt“ arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.

6.2. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės „alyva.lt“ veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

6.3. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t.y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.

6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimo būdą – banko pavedimu/elektroninės bankininkystės sistema, nesumoka už prekes per 24 (dvidešimt keturias) valandas nuo užsakymo pateikimo.

6.5. Kai Pirkėjas pasirenka apmokėjimą "Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu", Pardavėjas, iškilus neaiškumams dėl užsakyme pateiktos informacijos, susisiekia su Pirkėju užsakyme nurodytu telefonu. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju dienos. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jei Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 (tris) darbo dienas.

7. Pardavėjo įsipareigojimai:

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis „alyva.lt“ teikiamomis paslaugomis.

7.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.

7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo pasirinktu adresu, šiose Taisyklėse aptartomis sąlygomis.

7.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. Visos kainos nurodytos su PVM.

8.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

8.2.1. Apmokėjimas banko pavedimu naudojantis Paysera nukreipimo į bankininę sistemą – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, perveda pinigus Paysera sistemos pagalba.

8.2.2. Apmokėjimas banko pavedimu/internetinės bankininkystės sistema – tai išankstinis apmokėjimas, kai Pirkėjas, perveda pinigus į UAB PIRKLYS banko sąskaitą.

8.2.3. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekių pristatymo/atsiėmimo metu – Pirkėjas už prekes sumoka jų pristatymo (perdavimo – priėmimo) metu arba atsiimant prekę „alyva.lt“, prekių atsiėmimo punkte. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite „alyva.lt“, kurjeriui (kurjerio vizito laikas bus suderintas su Jumis telefonu) pristačius prekes arba atsiimant užsakytas prekes, prekių atsiėmimo punkte.

8.4. Atsiskaitydamas banko pavedimu, Pirkėjas įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes, pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas.

8.5. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, kurios kartu yra ir prekių garantiniai talonai, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu Pirkėjo registracijos formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Sąskaitose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, pristatymo mokesčiai ir kiti remiantis buhalterinę apskaitą reglamentuojančiais teisės aktais būtini pateikti duomenys.

8.6. Pardavėjas pasilieka teisę keisti atsiskaitymo būdus, apie tai pranešdamas internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“.

9. Prekių pristatymas

9.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pristatymo būdą, t.y. pasinaudoti Pardavėjo teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimti prekes Pardavėjo „alyva.lt“ prekių atsiėmimo punkte.

9.2. Pirkėjų patogumui, siekiant taupyti laiką, Pardavėjas teikia prekių pristatymo paslaugas, vadovaudamasis tokiomis nuostatomis:

9.2.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

9.2.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

9.2.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

9.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

9.4. Pardavėjas pateikia prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, tačiau nurodyti terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą.

9.5. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

9.6. Prekių pateikimo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui, bei prekės komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra.

9.7. Pirkėjas pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista privalo tai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

9.8. Detalesnė informacija, susijusi su prekių pristatymu, bei pristatymo kainos pateikiamos, prie kiekvienos prekės.

10. Prekių kokybės garantija, grąžinimas ir keitimas

10.1. Kiekvienos „alyva.lt“ parduodamos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

10.2. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią daiktų kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose.

10.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja garantija, numatyta atitinkamų Lietuvos Respublikos teisės aktų.

10.4. Pardavėjas neteikia prekių garantinės priežiūros paslaugų, tačiau priima garantines prekes „alyva.lt“ prekių atsiėmimo punkte bei pats pristato į garantinio aptarnavimo centrą. Prekes garantiniam aptarnavimui pristatykite adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, jei garantiniame talone nenurodyta kitaip.

10.5. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

10.6. Norėdamas grąžinti prekę šių Taisyklių numatytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo dokumentą, kuris yra pridedamas Pirkėjui prie jo užsakytų prekių, ir pateikti jį kartu su grąžinama preke.

10.7. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

10.7.1.  grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.7.2.  prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

10.7.3.  prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

10.7.4.  grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

10.7.5.  grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.

10.7.6.  Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

10.9. Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats adresu Pramonės pr. 6, Kaunas, darbo dienomis nuo 09.00 iki 18.00 valandos, arba atsiųsti naudojantis savo pasirinkto kurjerio paslaugomis. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis šių Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos.

10.10. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis "Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis".

10.11. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami į mokėtojo banko sąskaitą.

11. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės

11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ įvairias akcijas.

11.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.

12. Apsikeitimas informacija

12.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia šiose Taisyklėse numatyta tvarka Pirkėjo pateiktu elektroninio pašto adresu/registruotu paštu.

12.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia internetinės parduotuvės „alyva.lt“ skyriuje "Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.

13. Atsakomybė

13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už jo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

13.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve „alyva.lt“.

13.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei „alyva.lt“ teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.

13.5. Jei internetinėje parduotuvėje „alyva.lt“ yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

13.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

13.7. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas Pirkėjas užsako, tinkamo tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

14.2. Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

14.3. Visi nesutarimai, kilę dėl Taisyklių taikymo ir vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

14.4. Pirkėjas ir Pardavėjas atleidžiami nuo įsipareigojimų vykdymo pagal šias Taisykles, jei jų įvykdymas yra neįmanomas dėl nenugalimos jėgos aplinkybių, kaip tai reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.