alyva.lt - specializuota alyvos parduotuvė

Krepšelyje:

0 prekių už 0.00€
Jūsų krepšelis yra tuščias!
Filtruoti:
Naujausi straipsniai

Priedas dyzelinio variklio atnaujinimui RVS Di35

Gamintojas: RVS
Prekės kodas: ALY-30-RVS-Di35
Priedai: Tepalo
Pristatymas: 1-2 darbo dienos
Kaina: 182.11€ 150.00€
be PVM: 123.97€

Priedas dyzelinio variklio atnaujinimui RVS Di35

Produkto apibūdinimas:

Vidaus degimo dyzelinius variklius atstatantis ir restauruojantis mišinys sukuria apsauginę metalo keramikos plėvelę ant besitrinančių metalinių paviršių. Plėvelės storis priklauso nuo to, kaip smarkiai susidėvėjęs variklis ir nuo variklio detalių nusidėvėjimo masto. Nusidėvėjusios detalės atstatomos iki gamyklinių parametrų. Po šio produkto panaudojimo padidėja variklio kompresija, o tepalo slėgis atsistato į gamyklinius parametrus atitinkantį lygį. Metalo keramikos plėvelė pasižymi itin dideliu atsparumu dėvėjimuisi, todėl variklis tampa kur kas ilgaamžiškesnis, o jo detalės tampa atsparesnės dilimui. Dėl to variklio ilgaamžiškumas padidėja net kelis kartus. RVS mišinių nereikia naudoti kiekvieno tepalo keitimo metu.

RVS Master Di4, Di6, Di12, Di25, Di35 Traktor skirtas susidėvėjusiems dyzeliniams varikliams ir jų detalėms atstatyti. Skaičiai prie Di 4, 6, 12, 25, 35 ir Traktor 35 pažymi tepalo kiekį variklyje pagal gamintoją. Pvz.: Di4 skirtas varikliui iki 4 litrų; Di6 iki 6 litrų tepalo karteryje ir t.t. RVS mišinių nereikia naudoti kiekvieno tepalų keitimo metu, nes tai nėra tepalų priedas.

„RVS Master“ varikliui suteikia keturis efektus:

  1. Degalų sąnaudos sumažėja 5-15 procentų;
  2. CO/HC išmetimas sumažėja 50-70 procentų;
  3. Padidėja variklio galia;
  4. Padidėja kompresija cilindruose.

Prieš naudojant RVS-master, rekomenduojame variklį praplauti su RVS-master produkcijos variklio praplovėju Mf5 (ypač dizeliniams varikliams tai būtina).

Naudojimo instrukcija:

1. Pirmas variklio apdorojimas:

Variklis pašildomas iki darbinės temperatūros. Pasirenkama tam varikliui skirta RVS-master produkcijos pakuotė ir išimamas iš jos buteliukas. Buteliuko sudėtis turi būti kambario temperatūros ir gerai suplakama (20-30 sek.). Buteliuko turinį supilti į variklį ir jį tuoj pat užvesti. Leisti varikliui dirbti tuščia eiga 15 min. Tada išjungti variklį 1-2 min. Ir tuoj pat užvedus eksploatuoti automobilį 30-40 km. neišjungiant variklio, vengiant didelių apkrovų. Po 30-40 km. jau leidžiama išjungti variklį. Nuvažiavus 400-500 km. (nesvarbu per kokį laikotarpį, per dieną, per dvi dienas ar per savaitę, kuo greičiau tuo geriau, bet vengiant staigių variklio perkrovų) tuoj pat atliekamas antras apdorojimas.Reikalinga ne mažiau dviejų pakuočių.

2. Antras variklio apdorojimas:

Antras variklio apdorojimas atliekamas po 400-500 km. (traktoriams po 8-10 moto/val.) analogiškai pirmajam į tą patį tepalą. Susidėvėjusio variklio parametrai pilnai atsistato nuvažiavus 1500-2000 km. (arba po 20-50 moto/ val.) po paskutinio RVS-master produkcijos panaudojimo. Po apdorojimo rekomenduojama atlikti variklio diagnostiką, pasikeitusius parametrus sureguliuoti.

3. Trečias RVS-master naudojimas gali būti būtinas, nustačius ganėtinai didelį variklio susidėvėjimą.

Papildoma instrukcija SKANIA, RENAULT, KAMAZ, MAZ, MTZ ir kitiems a/m, kurių varikliuose tepalo valymas atliekamas centrifugos pagalba.

Variklio apdorojimas RVS-master produkcija atliekamas tik praplovus variklį su RVS-master Mf-5 ir pakeitus seną tepalą ir švariai išvalius centrifugą.

Pirmas apdorojimas atliekamas taip:

  1. Pasirenkama RVS-master produkcijos pakuotė atitinkamai pagal variklyje tepalo kiekį pagal gamyklą/gamintoją.
  2. Į variklį supilamas naujas tepalas tik iki apatinės tepalo matuoklės ribos.
  3. Paimama papildomai 3-5 ltr. šilto tepalo ir supilamas iš pakuotės buteliukas, prieš tai gerai jį suplakus.
  4. Tepalas kruopščiai suplakamas ir supilamas į šiltą variklį.
  5. Užvedus variklį leidžiama dirbti 15 min. tuščia eiga. Užgesinam 1-2 min.
  6. Tuoj pat užvedus eksploatuoti 30-40 km. naudojant 80% jo galios.
  7. Nuvažiavus 400-500 km. arba po (8-10 moto/ val.) atliekamas antras apdorojimas, analogiškai pirmajam tik švariai išvalius centrifugą ir ją sustabdžius arba pakeisti nauja.
  8. Sustabdyta centrifuga paleidžiama po 400-500km. arba 3-4 moto/ val.
  9. Tepalo keisti nereikia. Jeigu trūksta papildyti iki normos.

Apdorojimo metu galimi variklio darbo pasikeitimai bei požymiai:

  1. Užpylus į variklį praplovėją MF-5 po kurio laiko gali užsidegti arba pradėti mirksėti tepalo slėgio lemputė. Išvada: užsiteršė tepalo filtras. Tuoj pat pakeisti tepalą ir tepalo filtrą ir pradėti pirmąjį variklio apdorojimą RVS-master produkcija.
  2. Gali kristi variklio galia. Išvada: Tai nieko blogo, tai laikina. Tolimesnių apdorojimų metu pakils.
  3. Jei po pirmojo arba po antrojo apdorojimo ženkliai išaugo tepalų sąnaudos ir padidėjo dūmingumas. Išvada: variklis kažkada anksčiau buvo perkaitintas ir prikepę tepaliniai žiedai. Po pilno apdorojimo reikės pakeisti tepalinius žiedus.

Metalokeramikos apsauginio sluoksnio savybės:

  • Absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus atsisluoksniavimo;
  • Vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir nesisluoksniuoja kaitinant ir ataušinant;
  • Smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
  • Trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
  • Atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
  • Atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių) apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo;
  • Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas)

Saugumo ir saugojimo instrukcija:

  • Laikyti žemesnėje temperatūroje nei +400 C;
  • Patekus ant odos, nuplauti šiltu vandeniu su muilu;
  • Pakliuvus į akis gali atsirasti dirginimas- praplauti vandeniu. Dirginimui nepraëjus kreiptis į gydymo įstaigą;
  • Pakliuvus į virškinimo traktą, praskalauti burną ir kreiptis į gydymo įstaigą. Neiššaukti pykinimo;
  • Saugoti vaikams neprieinamoje vietoje.

TECHNOLOGIJA

„RVS Master“ tai viena pažangiausių pasaulyje, nano technologijomis grįstų medžiagų. Ši medžiaga padeda atstatyti nusidėvėjusius metalo paviršius, veikiant itin aukštai temperatūrai, todėl puikiai tinka sudilusiems varikliams ir transmisijoms atstatyti, jas toliau eksploatuojant ir be jokio remonto.

„RVS Master“ yra unikalus tuo, kad variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir kitų mechanizmų remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, jų neardant. Ši medžiaga yra išskirtinė, nes besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai joje esančios unikalių metalo keramikos elementų dėka atsistato į praktiškai gamyklinius parametrus.

„RVS Master“ – tai mokslininkų sukurtas smulkių dispersijų, daugiakomponenčių susintetintų mineralų (serpantinito, šungito, nefrito ir kt.) bei specialių priedų ir katalizatorių mišinys. Jis netirpsta nei degaluose, nei tepaluose, bet puikiai dera su jais.

„RVS Master“PANAUDOJIMAS

Paruoštas „RVS Master“ mišinys supilamas į variklį per tepalų užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu, jis patenka ant trinties veikiamų paviršių – stūmoklių, cilindrų, alkūninio ir paskirstymo velenų ir kt. Varikliui veikiant, dėl metalų trinties susidaro reakcija, kurios metu susidėvėję metalų paviršiai pasidengia metalo keramikos sluoksniu. Toks sluoksnis pasižymi absoliučiu sukibimu su metalais molekulių lygmenyje, todėl neatsisloksniuoja, nenutrupa ir nenusidėvi. Jis yra atsparus oksidavimuisi ir korozijai, todėl yra itin ilgaamžis.

RVS technologijos paveikti susidėvėję varikliai atsistato kone iki gamyklinio lygio. Kompresija cilindruose, iki RVS poveikio, nukritusi iki 4-6 atmosferų benzininiams varikliams, atsistato iki 11-12 atmosferų ir suvienodėja visuose cilindruose.

Variklių vibracija sumažėja net iki 50 proc., o tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 iki 3-5 atmosferų.

Negana to, varikliai tampa gerokai ekonomiškesni. Kartais variklio degalų ekonomija padidėja nuo 5 iki net 20 proc., o dūmingumas sumažėja net 2-3 kartus. Dėl sumažėjusios trinties variklį žiemą tampa gerokai lengviau užvesti. Šis poveikis išlieka net 100 000 km ridos ir ilgiau.

Gamintojai rekomenduoja „RVS Master“ naudoti net ir naujiems varikliams. Net ir visiškai naujame automobilyje sumažėja vibracija, nežymiai padidėja galingumas ir sumažėja degalų sąnaudos, o variklio ilgaamžiškumas padidėja 2-3 kartus.

Susidėvėjusiems varikliams rekomenduojama „RVS Master“ produktą naudoti du kartus – po pirmo karto pravažiavus 400-500 km procedūrą pakartoti.

Metalo keramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:

  • Absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus sluoksniavimoso;
  • Vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir atvėsinant;
  • Smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
  • Trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
  • Atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
  • Atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių);
  • Apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo. Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).

RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:

  • Kompresija, tepalo slėgis išauga iki gamyklinių parametrų. Slėgis visuose cilindruose išsilygina. Pilnai atsistato visi susidėvėję metaliniai paviršiai;
  • Vibracija sumažėja iki 50%;
  • Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003;
  • Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau);
  • Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla;
  • CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus;
  • Tepalų sąnaudos sumažėja iki 0;
  • Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau;
  • Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus;
  • Padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras, o sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km (priklausomai nuo variklio susidėvėjimo). Nesant tepalo variklyje galima eksploatuoti jį iki 200km.

Reguliariai naudojant RVS-master produciją nepriklausomai nuo kilometražo pilnai išvengiamas variklio susidėvėjimas.

RVS technologijos efektas naujiems varikliams:

  • Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw). Variklis iki 100 000 km nesidėvi;
  • Sumažėja vibracija;
  • Sumažėja degalų sąnaudos;
  • Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.

Iki 100 000 km naujiems varikliams užtenka tik vieno RVS-master apdorojimo.

Žymos: Priedas RVS